Markedsføring

Sælg mere på nettet 649 kr./timen

Målret dig de rigtige kunder

Når man beskæftiger sig med markedsføring, er det vigtigeste ikke at få flest muligt til at se sine reklamer. Det vigtigste er derimod, at det er de rigtige, der ser dem.

Digital markedsføring giver helt unikke muligheder for at målrette mod lige netop dem, der er de rigtige til dit produkt, samtidig med at det er let for dig at se, hvad du får for dine markedsføringskroner.

Få flere salg billigt

Der er mange kanaler at bruge på nettet til at ramme din målgruppe. Vi lægger altid ud med at vælge dem vi af erfaring ved, giver dig de “billigste” salg, så du får mest for dit budget.

I takt med, at vi udtømmer de bedste kanaler, kan vi stille og roligt bevæge os op i trakten for at ramme flere kunder, indtil vi rammer det niveau, hvor du føler, du får den bedste fordeling mellem hvor mange penge du bruger på markedsføring, og hvor mange kunder du får.

Remarketing

Remarketing er typisk den form for annoncering, hvor du betaler mindst per salg. Det indebærer, at der bliver lavet reklamer til personer, som før har besøgt dit website. Dette fungerer både på Google, Facebook og andre kanaler.

Facebook ads

Facebook er i dag den kanal, hvor man har mulighed for at segmentere sine annoncer mest. Det vil sige, at du kan ramme lige præcis den type person, som er mest tilbøjelig til at efterspørge dit produkt.

Google Adwords

Adwords er typisk den kanal, der er bedst til at fange kunderne, lige inden de skal til at købe. Udfordringen er dog, at det typisk også er den kanal, hvor man betaler mest per klik. Derfor skal man tænke ud af boksen, for ikke at konkurrere på præcis de samme ord som alle andre.

SEO

Fordelen med SEO er, at det i teorien er gratis for dig at ligge nr. 1 på dine søgeord. Dermed får du en masse gratis trafik. Udfordringen er, at det typisk kræver en masse arbejde at blive nr. 1, og derefter vedligeholde den placering. Der kan jo kun være en nr. 1.  Derfor er det benhård konkurrence.

Sælg mere online

Markedsføring

Når man har med digital markedsføring at gøre, er det vigtigt at se det hele som en samlet indsats. I dag er det meget svært for en enkel kanal at stå alene, da du så betaler for meget for det salg, der genereres i forhold til, hvad du bruger.

Derfor skal man lave en helstøbt strategi, der sørger for, at de samme personer ser dine annoncer flere gange, hvilket giver meget større chance for, at de til sidst foretager et køb. Derved får du mere ud af dine penge.

Hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med din markedsføring, så klik nedenfor.

Det siger vores mange glade kunder om os

Young Avenue

Hjemmesideeksperten.dk er helt igennem fantastiske. De er der når man har brug for hjælp og tager altid tid til at lære en og så er de altid til at få fat på.

Kan stærkt anbefale dem, da de er hurtige til at hjælpe og yder en god service.

Christine Sørensen - Ejer
Rieker

Service i top og altid hjælpsomme

Hos Hjemmesideeksperten.dk er servicen i top og de står altid klar til at hjælpe uanset tidspunkt. Har været kunde hos dem i længere tid og er super tilfreds! De er eksperter indenfor deres fag og tingene bliver gjort fejlfrit og ordentligt hver gang.

Patrick Damkjær - Ejer
Ravn Copenhagen

Hjemmesideeksperten.dk har et meget højt service niveau. Der er altid hjælp at hente og servicen er i top.

Ingen spørgsmål er umulige, Hjemmesideeksperten er altid i stand til at hjælpe, og de forstår at kommunikere i øjenhøjde.

Bedste anbefalinger fra RAVNcopenhagen.com

Susanne Ravn - Ejer
Holger Frederiksen

Super service til aftalt tid & pris. Hjemmesideeksperten har holdt os i hånden fra start til slut, uden ekstra regninger.

De er gode til at forstå vores specielle behov. Supporten er altid flink og imødekommende. Alt i alt en super oplevelse.

Carsten Lundqvist - Direktør
Favrskov Kloak

Super god og imødekommende service.

Hjemmesideeksperten har været enormt gode til at hjælpe os med at få klarlagt vores behov og få lavet en hjemmeside, som netop passer til vores virksomhed og vores kunder.
De er super gode til at følge op på sagen, og har meget sparring at byde ind med.

Vi synes at de besidder et meget højt fagligt niveau, og derfor har de vores allervarmeste anbefalinger.

Søren Nielsen - Ejer

Din garanti For Et Vellykket Projekt​

Vi har styr på processen

Hvis du ønsker, at vi skal hjælpe dig med din digitale markedsføring, har vi en fast proces vi igangsætter. Selv de bedste hjemmesider og webshops kræver markedsføring. Den skal sikre, at du får mest muligt for dine penge. Samtidig laver vi en klar forventningsafstemning, så vi sikrer, at du ved præcis, hvad du får, og hvad du kan forvente. Derudover sørger vi for at foretage løbende opfølgning.

Step 1

Opstartsmøde

Vi starter altid med et opstartsmøde, hvor vi taler om, hvad I gør i dag. Derudover taler vi om, hvad jeres forventninger er samt hvad jeres samlede budget til digital markedsføring skal være. Hvis I er i tvivl, om hvad det rigtige budget er, rådgiver vi naturligvis også om det.

Step 2

Udvikling af strategi

Efter opstartsmødet planlægger vi den online markedsføringsstrategi, som vi, på baggrund af opstartsmødet, finder er den I vil få mest succes med. Når vi har en klar strategi, sender vi den til jer for feedback.

Step 3

Implementering af strategien

Nu smøger vi ærmerne op, og det rigtige arbejde påbegyndes. Vi laver hele opsætningen for jer, sørger for at jeres tracking virker, og laver de forskellige annoncer til jer. Når alt er færdig og klar, bliver det hele gennemgået sammen med jer, og alle annoncer sendes til godkendelse hos jer.

Step 4

Annonceringen starter

Nu hvor alt er godkendt og på plads, starter vi annonceringen for jer. De første par uger følger vi annonceringen ekstra tæt, for at sørge for at eventuelle uhensigtsmæssigheder fanges med det samme, inden I har brugt for mange penge på dem.

Step 5

Løbende opfølgning

Efter opstartsfasen går vi over til mere almindelig opfølgning, som typisk er 1-2 gange månedligt, hvor vi trækker rapporter over jeres resultater, og tilretter annoncerne på baggrund af disse. Vi sender selvfølgelig også rapporterne til jer, så I kan følge med i udviklingen. Der aftales typisk et statusmøde en gang månedligt eller hvert kvartal.

Step 6

Overlevering

Når vi har kørt jeres annoncering i et stykke tid, er det helt op til jer, om vi skal fortsætte med den løbende optimering og rapportering, eller om I hellere vil klare det selv. Ønsker I selv at klare det, giver vi jer en grundig oplæring, inden vi overleverer det hele til jer. Efterfølgende er vi selvfølgelig fortsat til rådighed, hvis I får brug for hjælp.

Dem du taler med

Vi er her for at hjælpe dig

Philip Brechmann

Hjemmeside og Webshop
12 års erfaring

Mathilde Kajberg

Tekstforfatning og Markedsføring
Cand.mag. i dansk

Nhat Nguyen

Hjemmeside og Webshop
Webintegrator

Har du spørgsmål?

Så tag endelig fat i os