Din hjælp når du skal have ny Webshop

Professionel Webshop til 12.900 kr.

Få en uforpligtende samtale

med en af vores dygtige rådgivere

Hvorfor få en Webshop hos os?

Med en løsning fra Hjemmesideeksperten følger mange fordele

Virker på mobil, tablet og Desktop

Vi designer din løsning, så den både virker på mobil, tablet og desktop. Så kan dine kunder handle der, hvor de ønsker.

Personlig rådgivning

Du har en personlig kontaktperson, som er ekspert i netop din løsning, og som kan hjælpe dig bedst muligt med alt omkring den.

Fokus på at du skal sælge mere

Vi udvikler din webshop med fokus på, at du får en webshop, der konverterer, og dermed giver dig det bedste grundlag for at få succes med den.

Vi designer indtil du er tilfreds

Vi designer den præcis som du ønsker, og stopper ikke før du er tilfreds. Har du ikke selv nogle ideer, så har vi masser af forslag til, hvordan den kan se ud.

Support via skærmdeling

Kan du ikke huske, hvordan man for eksempel lægger produkter op? Så sidder vi klar med skærmdeling til at guide dig.

Brugervenligt system

Vi bruger WordPress og det populære Woocommerce webshop plugin. Det sikrer dig en nem og brugervenlig oplevelse, når du skal rette i din webshop.

Lynhurtig webshop

Hvis din webshop er langsom, koster det dig kunder. Derfor sørger vi for, at du altid får en hastighedsoptimeret løsning, så dine kunder ikke skal vente.

Din webshop er i sikre hænder

Vi sørger for, at sikkerheden på din shop er i top. Så kan du med ro i maven fokusere på at sælge, og ikke spekulere på sikkerhed.

Du ejer selv din løsning

Selvom vi håber, at du vælger at hoste din webshop hos os, står det dig frit for at flytte til en anden host, når din webshop er færdig. Vi hjælper dig endda med flytningen.

Fast lav pris, med alt inklusiv

Når du køber en webshop hos os, er næsten alt inkluderet: Nyhedsbrev, hastighedsoptimering, sikkerhed, ubegrænset antal undersider og produkter samt meget mere.

Klar til seo arbejde

Vi installerer et af de bedste SEO plugins, der findes, og laver en god standardopsætning, så din shop er helt klar, når du vil i gang med dit SEO arbejde.

Og mange mange flerer...

Dette er bare nogle få af de fordele, du får med, når du vælger at få en webshop hos os. Er der noget, der er vigtigt for dig, som følger med, så spørg os endelig.

Med i prisen får du masser af integrationer

Vi integrerer med dem du bruger

I dag kan en webshop ikke stå alene. Det er helt essentielt for en webshops succes, at den understøtter de markedsføringskanaler, du vil benytte, og giver kunden de betalings- og fragtmuligheder, de ønsker.

Mailchimp : Skal du sende nyhedsbreve til dine kunder? Så er Mailchimp et oplagt valg.
Facebook : Brand Short Description Type Here.
Instagram : Brand Short Description Type Here.
Google : Brand Short Description Type Here.
Nets : Brand Short Description Type Here.
Mobilepay : Skal du modtage, betalinger hvorfor ikke lad dine kunder betale med mobilepay så?
Dinero : Brand Short Description Type Here.
Economic : Brand Short Description Type Here.
Shipmondo : Shipmondo er et oplagt valg hvis du skal sende pakker, fx. webordre.
Postnord : Brand Short Description Type Here.
GLS : Brand Short Description Type Here.
Og mange flere. : Brand Short Description Type Here.

Vores referencer

Microcom
Microcom
Gine
Gine
London Bazar
London Bazar
Harske Hubbi
Harske Hubbi
Young Avenue
Young Avenue
Norlis
Norlis

Din garanti for et vellykket projekt​

Vi har styr på processen

Når du bestiller en løsning hos os, starter der en proces på seks trin. Den skal sikre, at du får præcis den løsning, du ønsker, og at du har det bedste udgangspunkt for at få succes med dit online salg. Igennem hele processen kan du komme med feedback, samtidig med at vi sikrer en grundig oplæring og efterfølgende support. Vi hjælper gerne med dette gennem markedsføring og tekstforfatning

Step 1

Opstartsmøde

Vi starter altid med et opstartsmøde, hvor du fortæller os om de planer og ønsker, du har for din kommende webshop. Herefter giver vi vores bedste råd og vejledning til, hvordan vi synes det skal gribes an. Når vi er enige går udviklingen i gang.

Step 2

Udvikling af løsningen

Efter opstartsmødet skal vi bruge nogle forskellige ting fra dig, som for eksempel dit logo. Når dette er sendt til os, begynder vi at udvikle den løsning vi blev enige om på opstartmødet. Typisk tager denne proces en til to uger. Så snart vi er færdige, hører du fra os.

Step 3

Feedback og tilrettelser

Når den er udviklet, er det tid til et nyt møde. Her præsenterer vi dig for løsningen indtil nu, og du kommer med den feedback, du har. Herefter tilretter vi løsningen på baggrund af din feedback. Dette bliver vi ved med indtil du har præcis den løsning, du ønsker.

Step 4

Oplæring

Når løsningen har det design, du ønsker, giver vi dig en grundig oplæring i den. Vi lærer dig at oprette produkter, kategorier, undersider, at behandle ordrer, oprette rabatkuponer og meget mere. Typisk tager denne oplæring mellem 1,5 og 2 timer.

Step 5

Hand-off og overlevering

Når du ved præcis, hvordan du bruger løsningen, er der hand-off. Her vælger du, om du vil have løsningen hostet hos os, eller hos en af dig valgt host. Under alle omstændigheder hjælper vi dig med flytningen af den, og sørger for, at du kommer godt i gang.

Step 6

Løbende support

Når løsningen er blevet flyttet til den host, du ønsker, yder vi yderligere tre måneders support til dig, såfremt du har valgt en host der ikke er os. Har du valgt at lade os hoste din løsning, følger der gratis support med i al den tid, du er kunde hos os. Du har altid en fast kontaktperson.

Det siger vores mange glade kunder om os

Young Avenue

Hjemmesideeksperten.dk er helt igennem fantastiske. De er der når man har brug for hjælp og tager altid tid til at lære en og så er de altid til at få fat på.

Kan stærkt anbefale dem, da de er hurtige til at hjælpe og yder en god service.

Christine Sørensen - Ejer
Rieker

Service i top og altid hjælpsomme

Hos Hjemmesideeksperten.dk er servicen i top og de står altid klar til at hjælpe uanset tidspunkt. Har været kunde hos dem i længere tid og er super tilfreds! De er eksperter indenfor deres fag og tingene bliver gjort fejlfrit og ordentligt hver gang.

Patrick Damkjær - Ejer
Ravn Copenhagen

Hjemmesideeksperten.dk har et meget højt service niveau. Der er altid hjælp at hente og servicen er i top.

Ingen spørgsmål er umulige, Hjemmesideeksperten er altid i stand til at hjælpe, og de forstår at kommunikere i øjenhøjde.

Bedste anbefalinger fra RAVNcopenhagen.com

Susanne Ravn - Ejer
Holger Frederiksen

Super service til aftalt tid & pris. Hjemmesideeksperten har holdt os i hånden fra start til slut, uden ekstra regninger.

De er gode til at forstå vores specielle behov. Supporten er altid flink og imødekommende. Alt i alt en super oplevelse.

Carsten Lundqvist - Direktør
Favrskov Kloak

Super god og imødekommende service.

Hjemmesideeksperten har været enormt gode til at hjælpe os med at få klarlagt vores behov og få lavet en hjemmeside, som netop passer til vores virksomhed og vores kunder.
De er super gode til at følge op på sagen, og har meget sparring at byde ind med.

Vi synes at de besidder et meget højt fagligt niveau, og derfor har de vores allervarmeste anbefalinger.

Søren Nielsen - Ejer

Eksperter i Webshops

Webshop inklusiv alt

Hvis du vælger en løsning hos os, får du en shop, der indeholder alt det, som du skal bruge i et professionelt design, der konverterer.

Så hvis du er klar til at komme i gang, eller har spørgsmål, så kontakt os endelig. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor.